2009-10-07 @ 20:38:31 | Vardagsliv

Hej hemma efter en fullsmäckad dag.
Skola mellan 08:15 - 13:40. Matteprov, de gick jättebra!
Efter skolan solade och gymmade jag tillsammans med Jasmine.
Sen åkte jag hem till Farmor och slutförde mitt jobb, eller de är inte klart, men den stora delen är klar.
Nu ikväll ska jag skriva klart min uppsats om mitt namn, sen ska jag ta ett långt skumbad, mums!

Imorgon:
Skola 08:15 - 14:55.
Efter skolan har jag soltid 15:15. Jag börjar faktiskt bli riktigt solbrun igen, en stor hiss till de!
Efter att jag solat ska jag simma och sen basta, riktigt mysigt!
Sen bär det hem igen, har en geografi läxa att fixa.
Vidare under kvällen har jag inget stor planerat..

/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback