2009-10-23 @ 18:29:53 | Vardagsliv

Hej igen.
Lov, äntligen en veckas underbart lov. Idag när jag kom till skolan kom jag på att jag inte hade några nycklar med mig, hade glömt dem hemma igår kväll innan jag åkte till Jocke, men men. Hade geografiboken och skrivboken med mig, så jag överlevde. De var ändå bara den lektionen och datorkunskap som jag hade idag. Efter skolan åkte jag hem till farmor för jag hade inga nycklar hem, och sen kom pappa och hämtade mig för han hade köpt med sig pizza. Mums för Hawaii! Efter de bad jag han åka till Rimbo och köpa godis till mig, gott&blandat bara för att jag var supersugen! Och han kom nyss hem med påsen!
Men kom precis ut ur duschen så ska straxt klä på mig och åka iväg och vara hundvakt.
Önska mig lycka till? Puss!



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback