2009-10-20 @ 19:34:00 | Vardagsliv



Fan vad jag hatar att plugga.
Känns som om jag gjorde det hela dagen, eller de har jag typ gjort. Men bara fått två läxor undanstökade, blir galen!
Har samhällsprov imorgon och vill verkligen få ett G där, eller de är bara ett G prov. Men vill ju inte bli underkänd. Sen har jag massa geografi frågor kvar att göra och matte..
Men har jag tur är Bertil sjuk, och isf har vi sovmorgon till efter lunch. Men hur ska jag veta om de är så? Jobbigt att åka till skolan och så är Bertil sjuk?!
Ska jag stanna hemma eller ej?
Får ta och messa Jasmine och lösa mitt allvarliga problem.
Men ska ta tag i instuderingsfrågorna nu, puss!



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback