2009-10-14 @ 22:02:11 | Vardagsliv
Hej bloggens alla söta läsare.
Första inlägget för idag, sent men bättre sent än aldrig.
Idag har jag gått i skolan, fått tillbaka mitt matteprov, mvg igen. Hur gör jag för att vara så smart. Tyvärr är de mitt egna lilla recept, som ingen kommer få reda på, sorry..
Efter skolan drog jag och Carro och solade, sen tog vi på oss träninskläderna och gymmade i 60 minuter. Duktiga tjejer va?
Efter allt tränade åkte jag hem till Farmor och åt vofflor, mumsen! Så nu mår min mage superduper!
Har inga läxor att göra ikväll. Så vad jag ska fördriva min kväll med, vet jag inte..
Men det löser jag nog.
Puss!

Nice look today?



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback