2009-10-10 @ 17:41:08 | Vardagsliv


Goddagens, dags att uppdatera mig lite. Mår som sagt helt fucking piss. Psykist eller fysiks, de är nog frågan? Båda sakerna påverar varandra, så spola livet ju nu.
Nej men min farbror och hans fru kom precis och ska typ käka här. Sen ska vi se på matchen, ett stor måste för mig. Men, men sen vart inte allt som jag hade tänkt mig idag. Skulle egentligen till MimiMagnet, men tanke på att jag mår som jag gör, så orkar jag bokstavligen inte. Hoppas hon får en underbar kväll.. Medans jag själv ska ligga här och ruttna, som jag redan gjort hela dagen. Har seriöst bara sovit..
Men dags att fixa mig lite, ser fan ut som 7 svåra år.
Puss



Ibland känns det som om jag är helt jävla ensam på den här stora jorden..


/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: cissi

I miss you... <3

2009-10-10 @ 22:40:21
URL: http://bjjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback