2009-11-09 @ 16:22:30 | Vardagsliv

Hej nu har jag sovit en del. Men känner mig fortfarande inte bra.
Men mamma ringde mig nyss och berättade att min mobil hade kommit tillbaka ifrån lagningen, hoppas den är hel nu!
Skrev precis klart mitt hälsoprojekt, bra va? Så på torsdag lämnar jag in de, måste bara skriva ut de, suck! Men annars har jag varit duktig.

Har inte så mycket läxor annars den här veckan.
30 sidor i min engelska bok, pojken som kallades "det".
Skriva klart kladden på min svenska novell.
Träna lite på vissa spanska ord tills glosprovet nästa vecka. Måste ha ett mvg..

Men nu ska jag fräscha till mig lite innan mamma kommer hem och vi ska åka till Uppsala. Puss!



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback