2009-11-04 @ 23:32:19 | Vardagsliv

Bad, bad, bad..
Ja ibland funkar inte uppdateringen sådär jättebra.. Men nu får vi en snabb blick av dem senaste dagarna.
Som jag sa igår så hade jag ju jättetur och slutade tidigt. Visst jag hoppade över idrotten, men orkade faktiskt inte gå på den. Istället for jag, Carro och Jasmine hem. Hemma gjorde jag ingen större nytta förutom min geografi läxa och städade mitt rum en gnutta. Senare på kvällen kom Jocke också, och sånt är goodgood!
Sen idag har dagen varit, kort? Vi slutade 13:40, och då drog vi till gymmet. Gick bra där också och vi mötte Mange där, så nu kanske vi kan få lite proffshjälp med träningen! ;)
Nu ska jag sova och tänka på att jag inte orkade plugga in mina engelska glosor, bad!
Men, men de finns fler chanser i livet!
Puss!




/ Sofia Hurtig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback