2009-11-09 @ 22:45:33 | Vardagsliv

Go'kväll..
Jani, hemma från Uppsala igen. Fick tillbaka min mobil, lagad och perfekt! Och som jag berättade när jag lämnade in den så var det ju en snygg ung kille i kassan som jag skällde ut... Så när jag och Mamma klev in i "varuutlämningen" kollade han på oss, fixade med sin kund och sprang in på lagren och kom aldrig tillbaka?! Vilket tard! Men istället kom en annan snygging ut, mjaou! Som kunde sin grej, tummen upp till han! (Y)
Tror nästan jag ska börja jobba där, tänk jag och alla killar... *driver* jag vill tjäna pengar!
Aja i alla fall, nu har jag duschat och gott till sängen, ska väll försöka sova snart för min underbara pojkvän har ju dissat mig för att sova?! De kallar jag lågt. Han får en tumme ner idag.. (N)
Men men de är som det är, får väll hitta på något annat, läsa kanske. De var länge sen jag rörde en bok, kanske är dags nu.. Men ska leta upp Elton först, puss!



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback