2009-11-20 @ 19:21:20 | Vardagsliv

"Kommentar": UPPDATERA!!
Detta tyder på att Michan inte har något att göra och skickar iväg denna söta kommentar!
Och bara för att jag är så snäll så ska jag väll ta och göra de bästa för att uppdatera.

Igår: Åkte jag hem efter skolan och gick hem och försökte plugga men kunde verkligen inte koncentrara mig, sånt som händer.. De slutade med att jag åkte till Jocke istället..

Idag:
Geografiprov, gick väll sisådär hade ju inte pluggat. Men man får hoppas på de bästa! Efter lunch åkte vi på någon bitter teater om klimatet. Sen tillbaka till Märsta fixa cigg och sen hem, vilket stressigt liv va?

Nu: Ska snart dra iväg och vara hundvakt, kul en fredagkväll?! NOT! Men ska väll iväg nu antar jag så inte hunden får vara ensam för länge. :(


 
Mina söta lilla byracka!

/ Sofia Hurtig


Kommentarer
Postat av: missBrag

Kul i jul, båda är hemma på en fredag.. <33

2009-11-20 @ 20:07:24
URL: http://missbrag.blogg.se/
Postat av: KRB

gud va gullig hund :$

2009-12-02 @ 01:34:15
URL: http://bkrb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback