2009-11-01 @ 11:31:16 | Vardagsliv
Godmorgon!
Ennu en seg morgon, och även en rutten söndag.
Har haft en ganska dålig uppdatering, men de har ju varit halloweenhelg.

Fredags: Åkte jag in tidigt till Märsta för att köpa mig lite små saker, puder och solpuder. I'm a black women!
Nej skojar, men har solat en del, så solpuder funkar prima på mig! Michan va med såklart, för hon skulle handla en stickad cardigan. Som hon väl fann också, supersöt!
Sen åkte jag hem, käkde, fixade mig sen bar det av till Märsta igen.
De hela slutade med Fest.

Lördags: Vaknade hos Cissi, helt död! Mamma kom och hämtade mig och Hanna. Vi vart skjutsade till Eurostop för jag ville ha godis och Hanna skulle ha något på Kicks. Efter de körde vi hem Hanna, sen fick jag själv komma hem. Jag tog en dusch och sen dunsade jag raka vägen ner i sängen, Zzzzz. Runt fyra kom Michan intjoande i mitt rum.
- SOVER DU?!
- Öhh, va aa, tror de?
Då var de dags att gå upp igen och fixa sig ennu en gång.. Hjälpte Michan locka sitt hår "hon som redan har så fint hår, suck!" Sen klädde jag på mig och följde med. Vi gick till golfklubben, Mamma, Pappa, Bror och Michan. Så på vägen kunde man röka och dricka.. Ska sluta röka, så har börjat snusa lite smått nu, tummen upp för mig!
Aja, iaf uppe på golfsaken var de väll helt okej, men efter ett tag följde Jimmy med mig hem, jag var fett godissugen. Så vi tog en gin och tonic käkade godis och sen tog vi Herkan tillbaka. Sen var jag inte kvar så länge där nästa gång utan åkte hem, och sussa..

Söndag: Idag ska väll alla se IFK - AIK.. Aik tar hem guldet, de ska väll ingen missa?
Bara att bänka sig framför TV:N.



/ Sofia Hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback