2009-11-09 @ 11:33:09 | Vardagsliv

Äntligen hemma i min underbara säng igen.
Sov hos Jocke inatt och vaknade med världens värk i halsen, men jag gick till skolan iaf.
Mötte Cissi och Max på en cigg sen gick vi tillsammans till skolan. Hade en timme engelska sen orkade jag inte mer och åkte hem.
Och nu har jag "svajna ont" i magen... De underliga är att jag inte har mens och inte druckigt någon mjölk idag?! Har inte ätit alls, så undra var denna värk kommer ifrån?! SVINIS?!
Nej, de tror jag faktsikt inte.

Bloggade dåligt igår också, men de blir nog så framöver. Har mindre tid, mindre lust och fler skäl till att inte göra. Har dessutom en del privata problem som jag vill ska vara överstökade. Så efter nyår kanske allt känns bra igen, vem vet..
Aja, igår runt sju tiden drog jag till Märsta och mötte upp Cissi, skulle köpa en tändare. Vi tog ett par cigg sen mötte vi Max. Sen skulle Jocke möta mig vid preem, sur som han var, suck! Men men, de löste sig. Sen drog vi hem till Jocke såg på OTH, ärligt talat så somnade jag sen.

Men nu ska jag göra en kopp teh och skriva klart min hälsoprofil. Puss!



/ Sofia Hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback