2009-05-17 @ 21:04:58 | Vardagsliv
Hej igen, nu var det länge sen igen, tyvärr.
Och jag gör en gamal goding igen, "veckan i ett inlägg"
Måndag: Skola, NP i matte.
Tisdag:Skola? tränade
Onsdag: Skola, sov hos Jocke, tror jag? 
Torsdag: NP i engelska.
Fredag: Fest, alla sov i mitt hus?
Lördag: Jobb, Jocke sov hos mig, och det vet jag!
Söndag: Jobb, plugg.

Japp nu vet nu hur det ligger till. Och nu ska jag införa den nya som jag ska kalla för "veckan som kommer" bara för att mitt minne är så dåligt.
Måndag: Spanska prov.
Tisdag: Hälsa prov
Onsdag: Svenska prov, match.
Torsdag - Söndag: Cup!
Som ni ser är veckan framför mig helt fullspäckad och det är det värsta jag vet! Visst den här veckan kommer göra gott för min hälsa men knappast för min själ ... Men, men vissa helger måste vara vita, fast det är kristi himmelsfärd. För er som inte vet var det är för något speciellt med den dagen ska jag dra det lite snabbt. "Kristi Himmelsfärd är en kyrklig högtidsdag som vi firar för att jesus, enligt bibeln lämnade jorden och fördes upp till himlen." Svårare än så är det inte. Japp smart som man är kan man ganska mycket.
´
Nu är det dags att duscha sen koka en kopp teh, kanske läsa vidare i Ondskan tanke på att det är den jag har prov på,
Bilder ifrån min fest kommer.
Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback