2009-05-27 @ 12:42:14 | Vardagsliv
Goddagens allesammans!
Nyuppvaknad, huvudvärk, hostig och allämnt seg, och saken är den att jag är hemma.
Idag har jag inte hunnit med att gjort så mycket än, ska nog städa lite sen bara ta det allmänt chill, har även match idag "tror jag" men den skippar vi funderar istället på att gå och se Cissi teater, men vet inte riktigt än.. Imorgon måste jag till skolan för då har jag två prov, suck! Och på fredag görs mina sista två prov, sen är allting klart för årskurs nio.

Lite allmänt vad som händer inför helgen ...
Fredag: Fest?
Lördag: Chillkväll med vännerna eller något liknande.
Söndag: Sova och ladda om på nytt, funderar även på att sola solaruim under helgen, men vi får se..

Dags att börja städa rummet nu, puss sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback