2009-05-04 @ 14:57:09 | Vardagsliv
Godförmiddag!
Ja, fast för mig hade det nog passat bättre med att säga godmorgon. Jag vaknade för drygt två timmar sen, på den tiden har jag satt på tvättmaskinen , ätit frukost, duschat och ... inget mer tyvärr. Saker tar faktiskt tid, om inte mycket tid.
Måste leta fram min försäkring på mobilen så jag kan åka med Mamma och lämna in den idag, men det blir en sak jag får göra senare, måste tyvärr ta tag i mitt skolarbete snart och tvätta Herr H. Så det är fullt upp för mig.
Sen under kvällen ska jag handla lite nya skor, skor är något man man aldrig kan få för mycket av. 

Nej dags att leta fram mitt babyrosa läppstift som är på rymmen, läppstifet är pricken över i:et för en perfekt sminkning. Finns det något snyggare än babyrosa läppar till ett blont hår? Nej knappast dags att börja leta.


Puss sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback