2009-05-12 @ 00:05:30 | Vardagsliv
Måndag, tråkiga måndag; NP i muntliga delen i matte, kan det bli värre? Men visst, jag klarade mig mycket bra, men NP är aldrig roligt. Och för att göra er sjunde och åttonde elever glada kan jag säga, ta vara på de första åren på högstadiet för det sista året är ett rent helvete, men jag är snart förbi skiten som ni snart sitter i, haha känn på den ni! Efter skolan var jag hemma hos Farmor ett litet tag, ni måste bara se min dundersöta hund jag tog kort på också, hon är för söt!
Efter det hände en massa skit saker, men allt blir bra de vet jag.
Sen hade Mamma köpt en massa saker till mig, världens bästa Mamma <3

Nej ska ta fram Ondskan och fortsätta med skiten, puss <3



Tack Mamma <3



Min söta vovve <3




Söthunden min! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback