2009-05-31 @ 15:01:43 | Vardagsliv

Hej o hopp!
Dålig uppdatering under hela helgen, men vi skyller det på Hanna.
Helgen som varit har varit jättebra.

Fredag: Efter en tråkig dag i skolan åkte jag hem efter mycket stress och lite tid, men jag hann i alla fall med bussen, och det var huvudsaken. Runt klockan fem kom Hanna hem till mig för att följa med och kolla på matchen jag skulle spela. När matchen äntligen tog slut åkte vi hem till mig igen för att äta och fixa oss, för vi skulle till Victor på fest. Vi var väll inte hos Victor fören elva tiden ungefär. Men kul var det i alla fall och det slutade med att vi dygnade.

Lördag: Fortfarande vakna åkte jag och Hanna med 06:02 bussen ifrån Victor, för vi hade ju dygnat och vi ville till Märsta. Vi var i Märsta igen runt klockan halv åtta eller något i den stilen.Vid åtta tiden drog jag och Hanna hem till Jocke för att väcka han, Stock och Max. Vi lyckades! Runt klockan tolv kom Mamma och hämtade mig och Hanna för att vi ville till Donken sen hem till mig och sova. Vi sov till ungefär sex tiden sen drog vi till Skepptuna skola för att träffa Sebbe, Jimmy, Max, Jocke, Jake m fl. Inte för att det var speciellt kul för dem spelade bara fotboll så jag och Hanna drog till Märsta. Där inne träffade vi på Jocke E, Victor, Alexander, Johanna och Nathalie. Men efter ett tag drog vi till Steningebadet för att kolla läget men vi drog hem till Max där han och Jocke var efter ungefär en timme. Sen drog jag och Jocke hem till mig.

Söndag: Vaknade runt tolv tiden av att Jocke var fett lack på mig för att jag ville sova vidare. Men jag gav med mig till slut och gick upp för att göra frukost, sen gick vi och la oss igen. Dröjde inte länge fören han lacka ur igen och sen drog han typ hem.. Hanna kom även över hen stund för att hälsa lite. Men nu ska jag dra till Farmor för att fira "morsdag" tradiotion innom vår släkt tyvärr.

Pusshej, bilder ifrån helgen kommer jag ladda upp när jag kommer hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback