2009-05-10 @ 22:04:18 | Vardagsliv
Godkväll allesammans!



Okej, nu är kvällen kommen och jag, Millan och Micke sitter i "fru-pillis" tvrum och ser på film, eller dem gör det och jag sysselsätter mig med annat? Missförstå inte! Egentligen borde jag ligga nergosad i en säng och läsa "Ondskan" som snart måste vara utläst men har inte haft lust eller ork att ens öppna den under helgen. Sen har jag tagit jättedåligt med bilder också, badbadbad ... Men visst några under denna kväll har det i alla fall blivit men dem kommer upp imorgon då jag har sladden, tog tyvärr inte med mig den. Nej kanske blir ett inlägg senare men ska dra ut i Pillis kök och koka teh.


Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback