2009-03-12 @ 19:59:17 | Vardagsliv
Woohoo bloggen!
Ja, hur ska man beskriva den här dagen då? Soft, soft eller soft?
Jag tror jag tar tredje soft faktiskt, haha nej men det har varit jätteskönt att vara hemma. Har börjat rota efter sommarkläder i garderoben och lite andra små saker som solglasögon m.m. Men måste köpa nya solbrillor ser ut som en förvuxen jättefjortis. De funkar liksom inte längre, måste hitta något nytt, haha.
Ursch tycker faktiskt det ska bli lite jobbigt att åka bort en vecka. Kommer sakna vännerna som fan. Sen kommer jag få panik när jag kommer hem och alla pratar om massa saker jag inte vet om, så det jag vill säga med det är att jag hatar att missa saker. Sen måste jag tyvärr erkänna att jag kommer sakna Jocke, gillar inte att erkänna såna saker. Men ibland händer det att jag gör de, haha.

Nej men ska dra mig ner till köket ett tag och göra mig en frukt smoothie, lät inte de jävligt gott?
P.S. Jag var nyss snäll emot Adela och laddade hem en låt till henne, visst är jag bara för snäll...



/ Hurtig

Kommentarer
Postat av: Coola underbara adela

Tack sofia, ja tycker de var så himla snällt av dig !

bättre vän finns inte



haha sajk -.-

2009-03-12 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback