2009-03-09 @ 21:10:47 | Vardagsliv
Hej igen, nu var det mer än en vecka sen jag bloggade.
Visst har jag anledningar men känner att allt är ganska privat så skippar det, men man ska vara glad att jag tar tag i bloggen i alla fall.
Den här veckan som precis börjat kommer vara väldigt jobbig, mycket prov bland annat, plus engelska nationella. Så känner mig något stressad. Men det löser sig, skönt när veckan är över i alla fall.
Egentligen skulle jag varit på träningen idag men det vart inte så på grund av att jag har spanska prov imorgon och måste få ett G, annars ramlar tyvärr min första IG-Varning in, men de ska inte få hända! Så måste tyvärr plugga på nu med min underbara Spanska.


Adíos Amigos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback