2009-03-15 @ 23:57:58 | Vardagsliv

Hej allihopa!
Helgen har varit helt fullspäckad med saker jag gjort, jag tycker vi börjar ifrån Fredagen efter shoppingrundan tills nu.
Fredag: Efter plugget kom Adela hem till mig. Och egentligen gjorde vi väll inte så mycket under kvällen men runt tio tiden gled vi ut för att möta Felix på en cigg. Detta smårökande lädde till att vi tre gick hem till Sebbe för att umgås lite, fast väl hemma hos Sebbe var även Hannes, men Hannes är alltid en glad prick!
Runt tolv, halv ett tiden gick vi hem igen för jag skulle upp tidigt.

Lördag: Klockan ringde 09:00 och vi klev upp. Frulle kastade vi i oss ganska snabbt sen var det dag att åka till Morgongåva för att spela match. Mamma, Pappa och Adela var med och kollade på mina framgångar, haha. Efter matchen som nu inte gick så bra, men mest på grund av dåligt med spelare ifrån vårt lag så åkte vi iallafall hem. Jag tog en sån där lång och härlig dusch när jag kom hem som kan ta mig runt 1 timme att genomföra, för när jag klev ur duschen hade min bror redan kommit till oss, haha. Jag fixade mig och lite små saker sen åkte jag med min bror in till Märsta för att träffa Jocke. Under kvällen kollade vi på melodifestivalen, och jag verkar vara den enda som är riktigt nöjd med vinnaren. Jag tror det kommer gå bra för Marlena i Ryssland, men, men, man vet aldrig. Sen somnade jag typ bums efter det, osocial?
Söndag: Ja, sovmorgon måste jag ju verkligen kalla det. Jocke tvingade upp mig klockan tolv för att han ville käka frukost och jag vägrade om vi inte gick och käkade pizza. Och som tur fick jag min vilja igenom och vart jättelycklig över min Hawaii till frukost. Sen följde han med mig till Ekilla och väntade där tills mitt hallansvar skulle börja. Väl i hallen träffade jag Cissi som kom dit bara för min skull. Söt va? Jag, Cissi och Mimi satt hallansvar mellan 14:30-19:30 drygt, var inte de en riktigt taskig tid och jävligt lång. Men men vi överlevde iallafall och hade jävligt kul, haha. Man får se allt ifrån den ljusa sidan.
Just nu: Ligger i min säng och har precis kollat klart på filmen "Rallybrudar". Seriöst den filmen är bara så skön, haha. Jag tycker verkligen den är värd att ladda hem, hihi. Nej men borde verkligen sova nu. Har en lång och tråkig dag framför mig imorgon.


/ hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback