2009-03-12 @ 11:02:21 | Vardagsliv
Godmorgon!

Som ni redan vet/läst så vart jag magsjuk igår, så det betyder faktiskt att jag är hemma idag.
Mammsen är också hemma, så just nu sitter vi i soffan och ser på TV, skönt! Men jag borde ta tag i mitt SO-arbete snart, men orkar inte än.
Och som vanligt när jag är sjuk sitter jag och letar kläder och hamnar som vanligt på min favoritbutiks hemsida, Lindex.
Jag hittade tre söta blusar och en scarf. Visst hade jag kollat mer hade jag nog hittat mycket mer men satte på TV:n istället och tittar nu å Magnus Beetner (ursäkta stavingen) med Mamma.


Scarf, 199kr ifrån Lindex.


Bluse, 299kr ifrån Lindex.


Bluse, 299kr ifrån Lindex.


Bluse, 349kr ifrån Lindex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback