2009-03-28 @ 02:13:53 | Vardagsliv

Hej alla kära och inklusive bloggen.
Äntligen är jag hemma igen, och ennu en gång ordentligt hemma!
Kom i stort sätt bara innanför dörren innan jag drog iväg på fest hemma hos Sebbe för att träffa vännerna, dem man saknat mest under Spanien resan. Men runt ett tiden mådde jag piss och ville bara vandra hem, och sagt som gjort blev det så. Jag gick hem!
Nu är nerverna lugnade igen, men mår sisådär, förhoppningsvis glada skinande Sofia imorgon istället, men man vet aldrig.

Imorgon: Ja egentligen hade jag väll planer att åka till Mormor och sedan dra en sväng förbi Morfar också, men ändrade planer. Tanke på att jag inte träffat Jocke nu på ganska lång tid så drar jag nog till Märsta istället och träffar han. "Förlåt Mormor & Morfar :$" Men en annan dag kanske, eller vad man säger. Ja så egentligen är nog morgondagen eller rättare sagt dagen ganska planlös. Men fler inlägg blir det nog idag.


Alla dagar kan inte vara lika bra, eller?

/ hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback