2009-03-30 @ 21:06:36 | Vardagsliv
Shuuubbidoo!
Måndag, ja precis, en sån där trög måndag. Men nej jag tar tillbaka ordet trög och kallar nog denna måndag för UNDERBARA måndag! Nej nu tog jag nog i lite väl måste jag medge. Men i skolan hade vi inga vanliga lektioner, utan dagen gick ut på att rädda min söta plastdocka Stefan. Det var även mycket annat annorlunda på schemat, t ex träffa Polisen. Då sa Cissi verkligen roligaste saken till herr polis när det bara var jag, Cissi och herr och fru polis kvar i klassrummet.

Cissi: Jo det här så här att jag skulle vilja fråga en sak :$
Polisen: Jaha vad roligt, vad vill du veta då?
Cissi:  Nej Fia, jag vågar inte...
Fia: Cissi gerej, fråga nu förfan...
Cissi: Okej, joo ... skulle jag kunna få ta på din batong...
Fia: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Förstå vad roligt jag hade åt det där, haha. Aja efter skolan var jag helt död i ryggen&magen... "Anledningen är djupt komplicerad" Så jag mötte Jocke och gick till han där jag ... Somnade (a) Men sen får han såna där bajsryck när han sover så jag vaknade igen, suck -.- Men men ....
Sen åkte jag hem med Mamsen och vi gjorde Hamburgare, gud vad man är duktig! Efter det gick vi ut på en 6km lång promenad, hemskt! Men nu är jag iaf hemma och framför datorn och håller mig uppdaterat på matchen mellan AIK-Rögle i Ishockey! Ojojoj säger jag bara om dem vinner!

Nej ska äta äppelpaj nu, puss.

/hurtig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback