2009-03-17 @ 22:04:36 | Vardagsliv

Sen uppdatering. Men nu är det dags för mig att sova, lång dag med mycket saker att göra imorgon.

1. Måste tidigare till skola för att hinna sola på brunos.
2. Plugga som ett djur i skolan, även göra det engelska nationella provet.
3. Packa klart min resväska, hur nu det ska gå?
4. Plugga som fan till mitt SO-prov.


Som sagt, allt detta måste göras imorgon, hur ska jag hinna?
Men jag ska nog lyckas, men ska se på AA nu, sen sova.



P.S. Jag solade idag, detta kommer betyda ennu större reslutat imorgon. Sen läser jag ut min bok idag också som heter "Räcker det om jag älskar dig?" Mycket bra bok faktiskt, tråkigt bara att den är slut, men men livet är fullt av böcker. D.S.


/ hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback