2009-03-13 @ 08:24:24 | Vardagsliv
Godmorgon! En ny dag med nya tag, eller vad man säger.
Somnade hemskt sent igår, de gick inte att somna? Sånt där är skumt faktiskt, man borde ha som en "av och på" knapp i kroppen. Så när man trycker "av" somnar man och "på" då vaknar man. Exakt samma sak med känslor tycker jag, om man ser nån "mindre" bra kille trycker man på "av" sen om man ser den där perfekta killen, ja ni vet, då trycker man på "på" knappen.  Jag tycker min idé va ganska fiffig, haha.
Nej men ska gå ner och göra mig lite frukost faktiskt. En bra dag börjar med en bra frukost!
Förresten jag fixade kameran igår, så idag kan jag lova nya bilder med bättre kvalitet.

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback