2009-03-31 @ 20:17:23 | Vardagsliv

Shabba!
Underbara tisdag, slutade tidigt och allt var bara allämt underbart!
Vi började dagen men två ganska tråkiga lektionen, men det gick väll helt okej efter det hade vi en föreläsning om nätmobbning i ca 1 timme sen slutade vi för dagen. Då åkte jag och Patinjo till Arlanda för att sola på S.A.T.S. Patinjo som äger ett sånt där S.A.T.S kort smuggla med mig in, woho! Efter det tog vi en svalkande glass på Donken, underbart! Efter det tog vi bussen tillbaka till Nymärstagatan (Märsta Centrum;)) gud vad allmänbildad man är, haha.
Där skulle vi fixa cigg. Inte bra saker, men ibland har nöden inga gränser!
Och så fick jag och Patinjo vårat packet, men plötsligt döck Joachim och Philip upp, herrejesus!
Men man ska aldrig klaga, haha. Vi tog en liten snabbis där bakom W-ringen sen kastade vi oss in i bussen påväg hem...

Just nu: Ska jag och Patinjo ta Mopeden till S-skolan för att sniffa på packetet! Och träffa några goa vänner!
Puss puss, /hurtig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback