2009-06-15 @ 00:47:48 | Vardagsliv

Jag är så jävla "piss off!"  Okej det kanske var lite väl att ta i, men på något vänster är jag super irriterad, eller ledsen? Ja någon blandning kanske. Är så less på små saker och stora, men dem stora orkar man inte tänka på just nu, dem lägger jag faktiskt bakom mig, för det är trots allt bara två år kvar tills jag är arton år och då slipper jag det mesta. Men det som skär nu är allt småtjaffs, att allt man säger inte betyder något.. Och att det man väl säger bara tolkas fel.
Nej ska lägga ner nu, inget mer gnäll. Men en sak ska du veta, jag litar inte ett dugg på dig! Du försörde allt förut och de kommer kanske aldrig gå att fixa igen. " Tänk innan du handlar " Är allt det man gör verkligen värt det? Sluta ljug för mig bara, allt blir lättare..

Dags att fixa datorn lite, slå på en film och få tankarna att svalna lite, puss!




Jag vet att du ljuger när du säger att jag räcker till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback