2009-06-27 @ 20:13:54 | Vardagsliv

Sofia tycker till: Fjortisar "fjårtisar" eller hur ni n vill ha det skrivet. Ungefär 80% av alla mina kommentarer är ett slags "utrop" om vilken stor fjortis jag är. Men det tragiska är att ingen av er känner mig. För mig är fjortis ett beteende inte utseende. Visst förstår att ni tycker mina bilder säger mycket men så länge ni inte känner mig kan ni faktiskt spara dem där kommentarerna för er själva. Fjortis är ett stadium i livet jag hoppas alla går igenom, det är en del av livet. Man lär känna sig bättre som människa och inser vad som är rätt och fel i livet.

Så till er som tycker jag nu är en såkallad fjortis, fortsätt med det, men håll kommentarerna för er själva. Och tänk på hur ni själva är!


Kommentarer
Postat av: Philip

Men sofia är den största fjåwrtizzen EVER ju!? :o hihi skoja :D<3

2009-06-29 @ 18:52:11
URL: http://phillehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback