2009-06-19 @ 01:53:23 | Vardagsliv



Nu är det även dags för en tjej som mig att sova. Jocke kommer väll när han kommer, men orkar inte vänta på han längre. Och om jag ska orka kröka imorgon MÅSTE jag sova nu!
Mina planer för midsommarafton är att åka med min bror, Michan och Jocke till Öregrun och fira den där. Det kommer nog bli superbra! Har vi tur kanske svenskasommaren vill visa sig lite imorgon också, men men åker ju trotsallt till Spanien i tre veckor snart så kan inte klaga. Men dags för mig att sova..

Puss sötisar!

Kommentarer
Postat av: Michaan

Midsommar blev faktiskt bra tycker jag ... Den vart rätt lugn <33

2009-06-21 @ 21:54:49
URL: http://michaanroos.blogg.se/
Postat av: Sofia Hurtig

Håller med dig! Måste varit ngt fel på cidern bara? haha <3

2009-06-23 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback