2009-06-07 @ 22:27:30 | Vardagsliv

Godkväll allesammns!
Ligger här tillsammans med min katt, suck! Jaa, man hade ju hoppats på att det var Jocke, men nej, det är min kissekatt Mumfie a.k.a Nils. Visst han är jättesöt, men han är på bushumör och sätter klorna i allt som rör sig just nu..
Funderar faktiskt på att sova nu tanke på att imorgon har vi klassens dag, eller i vår klass vart det lärarnas dag för våra mentorer bestämmde allt. Vi börjar 09:30 ser en film, går till Rosersberg "hem till min Mentor" och grillar där, sen slutar vi. Men jag ska bestämt ta tåget till henne vare sig de vill eller inte!
Men nu ska jag nog sova faktiskt och skriva klart min uppsats som jag inte ens börjat på..

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback