2009-06-02 @ 22:44:36 | Vardagsliv
Dåligt uppdaterat, dåligt uppdaterat och ennu en gång, dåligt uppdaterat!
Men jag har mina anledningar. Igår orkade jag bara inte vara kvar i skolan under sista lektionen så jag och Millan drog hem till henne för att sola istället. För vädret var ju kanonbra! Sen under kvällen satt vi barnvakt och därför kan man inte blogga. Och det hoppas jag ni förstår. Sen att jag inte bloggat idag, ja det kan man allt bra fråga sig?
 
Jag orkade inte med sista lektionen idag heller så gick hem till Jocke istället där jag var tills min buss skulle ta mig hem. Sen såklart för att den hemskingen åker utomlands imorgon. Hur hemskt låter inte det? En vecka är mycket..
Men sanningen är att den 7 Juli åker jag till Barcelona i tre veckor och det är tammefan ennu hemskare, kommer nog avlida när nere utan Jocke.. Men men, jag ska visa mina superkrafter och bevisa att jag överlever.
Men nu är det dags för mig att sova.

Dagens lycka: Jag får behålla mitt MVG i idrott så jag är superlycklig!

Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: gurkburken

Men Cillan chokladprillan ska ju med dit också (a)<33

2009-06-03 @ 15:44:22
URL: http://bjjork.blogg.se/
Postat av: Hurtig

Jo, det gör saken iaf bättre! Vi kommer få så kul <3

2009-06-04 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback