2009-06-28 @ 01:23:18 | Vardagsliv

Hej hopp på er allesammans!
Nu har klockan med hela 20 minuter bestigit ett och jag borde egentligen sova vid de här laget, tanke på att jag ska upp drygt åtta imorgon. Och jag är inte dum i huvudet för de för jag ska nämligen till Märsta vid nio för att hämta moppen, så tyvärr "med glädje" måste jag väcka Jocke vid nio tiden, haha. Riktig skadeglädje som kommer förgylla hela min dag! Sen ska jag vidare därifrån (med moppen) till Morfar för att hjälpa han lite, sen runt halv tolv tiden ska jag hem till Millan för att hon, jag, Hanna och Emma ska åka och bada vid Vängsjön, mysigt va? Så imorgon kan ni fetglömma att eran bränna är värre än min för nu ska jag börja glassa i den svenska sommaren!
Men för att jag ska orka det borde jag sova nu, godnatt sötisar! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

mera videobloggar!

2009-06-28 @ 21:35:07
Postat av: Sofia Hurtig

Svar: Anonym

Jo, kanske borde försöka mig på det, men jag tycker mina videobloggar blir så sjuukt tråkiga. Men visst ska göra ett försök!

2009-06-29 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback