2009-06-18 @ 21:27:46 | Vardagsliv

Hej på er läsare och ickeläsare? Hmm, hur fick jag ihop detta. Ja, de är det ingen som vet.
Dåligt bloggat, men mycket beroende på att jag inte varit hemma och bara varit med kompisar de senaste dagarna.
Igår var jag med Cissi i stort sätt hela dagen, fast först var jag ute och lunchade med min kära Mamma. Sen handlade jag och Mamma lite gosaker för att jag och Cissi tänkte få lite färg på kroppen. Som ni förstår var vi alltså i Sätunaparken en stor del av dagen innan vi bestämde oss för att ta en cykeltur för att göra några ärenden och även hämta Herkules (Min moppe). Sen var vi ute en stund på kvällen, men vi åkte hem till mig runt elva för att de var så dött i Märsta, som vanligt!
Idag har jag varit med Cissi också i stort sätt hela dagen, men nu är jag hemma igen med Micke, Löwet, Michan och Jocke. Tyvärr är jag sjukt trött och jag vet egentligen inte varför, men känner verkligen att jag borde sova, haha.
Får väll se om jag sätter på en film och försöker slumra in..

Och jag måste verkligen börja berömma er också, ni har ju börjat visa er i min blogg, helt otroligt. Fler kommentarer det gillar vi!

 Mumset i Sätunaparken..
Puss sötnosar! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback