2009-07-01 @ 20:49:36 | Vardagsliv

Vad har jag gjort de dagar då jag uppdaterat så dåligt?

Svar: I måndags kom Cissi hem till mig och vi var här och såg på Beck, käkade godis och umgicks. I tisdags var jag och Cissi på Grönalund tillsammans med Kevin och hans kompis, och så att alla vet åkte jag Insane så nu kan ingen klaga på att jag är feg! Men idag som tack för att jag åkte den och bland annat Extrem så har jag ingen röst kvar, den är helt borta. Men jag gjorde de! Erkänn att ni är stolta över mig.
Efter vi varit på Grönalund kom vi tillbaka till Märsta runt elva tiden och då kom Jocke och mötte oss på stationen. Jag ville se om han fortfarande levde, och det gjorde han! Efter de gick jag och Cissi hem till henne igen för att se på en Beck film och äta blåbärsmuffins. Vi har verkligen snöat in oss på Beck igen, är inte det helt underbart? Då vet ni i alla fall att vi inte ser på porr, bra va? Eller vad är det jag säger? Jaja, det vart  i alla fall en perfekt avslutning på den perfekta dagen! Tack för en lyckad dag!
 


Puss <3


Kommentarer
Postat av: philip

är det bra att ni inte tittar på porr..? :s

2009-07-05 @ 16:55:03
URL: http://phillehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback