2009-07-30 @ 20:32:52 | Vardagsliv
Hej allesammans!
Var är den svenska sommaren? Hallå liksom?
Så jag måste tyvärr erkänna här inför hela svenska folket att jag saknar Spaniens härliga värme helt otrligt mycket!
Imorse vaknade jag i samma säng på Cissi, alltså i en 90cm bred säng, det betyder att jag och min syster har krigat hela natten med att hålla oss kvar i sängen, men det har gått hyffsat bra måste jag säga. Jag lever i alla fall!
Idag annars har jag varit hos Farmor och gjort lite jobb. Just nu är jag hemma och spelar the sims 3 med Michan.
Micke och Jocke sitter nere och ser på TV.
Och den stora dissen går till Jocke idag för att han är döv och inte kommer upp med Cola till mig och Michan..
Han är inte snäll, bara så ni vet :/

Ska spela vidare nu, Puss!



Man är ju för söt :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback