2009-07-06 @ 14:20:03 | Vardagsliv
Hej igen efter ett antal dagar utan uppdatering.
Torsdag - Söndag: Var jag med min syssling "tremänning" ifrån Ljusdal, hennes pappa bor här nere i Märsta och hon var ensam hemma, så jag var där. Torsdagen gjorde vi inte så mycket, rökte vattenpipa lite smått bara. Fredag åkte vi hem till mig och rensa mitt kylskåp på mina cider och drack dem och lite vin också, så full vart man ju tydligen. Lördag tog vi det lungt, tanke på att vi var så sega ifrån gårdagens röj. Söndag gjorde vi inte så mycket, jag åkte hem runt två tiden, då även Jocke följde med mig hem. Måste ju vara med han innan jag åker.

Imorgon tisdag: Spanien med min syster i tre veckor, sjukt kul! <3

Kommentarer
Postat av: cissi

Kommer bli så sjukt bra det här. (: <33

2009-07-06 @ 15:57:38
URL: http://bjjork.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahah de va på fredagen vi rökte vattenpipa din mupp ;) och jag kommer inte från ljusdal, jag kommer från märsta och bor i Ljusdal ;)

men de va en kul helg, tack för helgen :)<33

2009-07-06 @ 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback