2009-01-27 @ 15:48:45 | Vardagsliv
Hej allihopa <3

Okej idag vaknade jag 07:00 och kände att varken hals eller röst var på min sida men var illa tvungen att dra mig till skolan. Anledningen till det var att jag hade läxor att hämta. *SUCK*
Men jag tog mig till skolan iallafall och hem igen. Så dagen har jag fördrivit med att skria på min uppsats, sätt på barnprogram och pratat i telefon, haha.
Men nu senaste timmen har jag sminkat mig och fixat mig lite tanke på att jag ska in till Märsta snart och glutta lite på Cissis träning. Sen bär det väll av hem igen och plugga/sova.
Ska gå ner och laga middag nu, pusshej <3

söt :)
                              Detta bjuder jag på :) !

P.S. bilder ifrån helgen laddar jag upp när jag kommer hem. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback