2009-01-31 @ 00:16:59 | Vardagsliv
Godkväll allihopa.
Som sagt kvällen har verkligen släpat sig fram, men har underhållit mig med ett ganska långt samtal med Adela, trevligt faktiskt. Jag tänkte avsluta min kväll med att ta en dusch sen börja läsa en ny bok som jag faktiskt köpte idag "eller som mamma köpte till mig" haha, men samma sak.
Jag valde boken "Såld" skriver av Natasja T och Vera Efron.



"Boken är verklighetsbaserande och handlar om just Natasja som är en ung rysk flicka som får ett erbjudande att komma och bo i Sverige som barnflicka. Men ingeting blir som hon trott, mannen som givit erbjudandet säljer henne till en massa män, sakta bryts hon ner, men Natasja är så stark att hon en dag lyckas bli fri. I boken får vi följa Natasjas tappra mod och livsglöd"

Jag tror faktiskt boken kommer vara jättebra, mest tanke på att jag gillar böcker som är gjorda på en sann historia. Ska väll dra igenom ett par sidor på godingen ikväll, behövs bara en väl tillfixad säng, en stor kopp med teh, en alvedon och sen den nya boken då är min kväll räddad.

Godnatt nu allihopa, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback