2009-02-17 @ 18:04:33 | Vardagsliv

Hej, det var faktiskt ett tag sen nu. Men ska skriva av mig lite nu.
Okej, idag har jag varit i skolan "ovanligt", haha nej men skolan har faktiskt gått riktigt fort och bra idag.
Sista lektionen lyckades jag, Millan och Hanna smita, duktiga som vi är, hihi. Vi drog då till Rosersberg för att möta Micke, men där träffade vi även mr gladh, herregud vad Millan drev sönder den stackars kraken.
Klockan 16 åkte vi tillbaka till Märsta igen för att ta bussen hem, men vi skulle först in på ICA och handla lite mat till kvällen och skulle möta Mamma och langa henne en skiva som jag fixat, sen tog vi bussen hem !

Just nu sitter vi i Millans köka och Millan lagar mat, känner att jag brde hjälpa till med att duka i alla fall.

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback