2009-02-15 @ 22:35:53 | Vardagsliv
Har du:

Förnekat förintelsen? Nej, det kan jag inte påstå.
Följt skilda världar? Det var ett av mina favoritprogram när jag var yngre.
Sagt nej till ett samlag? Ja, haha.
Snott någons mobiltelefon? Haha, nej verkligen inte.
Varit medvetslös? Nej-
Hånglat med någon riktigt ful? Massor, fast de var ju snygga vid tillfället.
Hånglat med fler än 50 personer? Nej.
Gjort någonting riktigt dumt? Jadå.
Gjort någonting du verkligen ångrat? Ja.
Blivit full på ett släktkalas? Haha nej.
Varit full i skolan? Nää.
Blivit portad från en krog? Nej, jag är snäll.
Varit otrogen? Nono.
Varit full på julafton? Nej.
Varit nykter på en nyårsafton då du varit över 15 år? Nää (a)
Slagit sönder en tv? Nej.
Önskat att du var det motsatta könet? Njäe.
Varit gravid? Nej!
Fått barn? Nej.
Överdoserat? nää
Åkt ambulans? nää
Gjort någonting riktigt olagligt? Vad betyder "riktigt olagligt", jag har gjort olagliga saker men inte så att jag har mördat någon.
Torkat dig med en handduk när toapappret varit slut? Hmm. haha nej inte precis.
Fått din mamma att gråta? Typ.
Blivit polisanmäld? Nej.
Slagit ner någon? Nej, slagit men inte slagit ner.
Slagit någon blodig? No.
Skämts över dina föräldrar? Japps.
Skämts över din bästa kompis? Nej, det tror jag inte.
Skämts över dig själv? Ja.
Ätit från en papperskorg? Haha, nej.

Senaste personer som:

Sov i din säng?
Jag.
Såg dig gråta? Millan?
Fick dig att gråta? Tankar.
Du delade en drink med? Cissi
Du gick på bio med? Oj vet inte.
Du gick på stan med? Millan & Micke
Skällde på dig? Millan.
Skickade ett e-mail till dig? Oj, vet inte.

Har du någonsin:

Sagt "jag älskar dig" och menat det?
Jaa...
Bråkat med ditt husdjur? Haha, jaa.
Drömt något helt galet som sedan har hänt dig dagen efter? Näe.

Varit i:

USA?
Nej.
Norge? Ja.
Finland? Ja.
Kina? Nej.
Tyskland? Ja.

Annat:

Tar du droger?
Nej.
Dricker du? Ja.
Vem är din bästa vän? Millan
Vad är du mest rädd för? Kärleken
Vilka kläder sover du i? Underkläder typ.
Vart vill du gifta dig? Det är en gemensam sak (a)
Vem hatar du? Hatar ingen...
Varit kär? Ja.
Kör du bil? Nej, och det är tur det.
Har du ett jobb? Skola.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ibland.
Är du ett hälsofreak? Inte precis.

Har du varit kär i någon som du inte har haft en chans på? Ja, haha.
Är du ensam nu? Ja.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta? Oj, vet inte på rak arm
Vill du gifta dig? Kanske.
Vill du ha barn? Ja typ.

Favorit:

Rum i huset?
Köket.
Typ av musik? Sorgliga ballader typ.
Parfym? Ehm, paris hilton tror jag.
Månad? Sommar tiderna typ.
Sten? Sten?

De senaste 48 timmarna, har du:

Gråtit?
Ja.
Köpt någonting? Ja.
Varit sjuk? Nej.
Sjungit? Ja.
Sagt "jag älskar dig"? Ja.
Velat säga till några att du älskar dem? Ja ;/
Träffat någon ny? Nej, tror inte det.
Saknat någon? Ja.
Kramat någon? Ja.
Kysst någon? Ja.

Senaste:

Låt du hörde?
Vet inte vad den heter.
Film du såg? Någon dålig skit rysare.
Drink du köpte? Kommer jag inte ihåg.
Mat du åt? Fläskkotletter.
Festivaler i sommar? Nej tack.
Supa och knulla? Nej inte tillsammans.
Knarka? No way!
Frisyr? Ja?
Fulaste kändisen? Typ, Linda Rosing, haha-.
Snyggaste kändisen? Beror äll på kille eller tjej.
Vad vill du bli? Psykolog,
Planer för idag? None, förutom skola och träna.
Favoritdjur? Katter.
Favoritperson/personer? Millan & Cissi 
Favoritporr? Har jag ingen.
Könsmogen? Eh ja?
Populär? Lagom.
Snygg? Dugligt.
Sexig? Svår att svara på.

Har jag:

Digitalkamera?
Ja
Telefon på rummet? Ja.
Egen dator? Ja.
Könssjukdom? Haha, nej.
Bra kompisar? Ja...
Husdjur? Ja
Receptbelagda mediciner? Nej.
Varför? -
Vem vill du fika med just nu? Millan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback