2009-02-04 @ 18:39:25 | Vardagsliv
Hej och hopp allihopa !
Jo kom precis innanför dörren, eller typ i alla fall.
Skolan idag började med att jag käkade frulle i skolan, supermysigt och mycket påkostat. Hela 5 kr, haha. Sen var det dax för SO, gick faktiskt riktig bra för mig, för var helkoncentrerad, haha. Sen fortsatte dagen med Matte, Engelska, Svenska och Mentorstid. Efter skolan fick jag göra mitt Matteprov som jag missat att göra, eller har missat att göra B-delen. Men det gick faktsikt ganska bra måste jag säga. Efter skolan satt vi kvar ett tag sen drog jag med alla ner till stationen, men det var då det hände ... jag skulle eller jag blev knuffad ner för sätunabajs backen och typ halvsprang ner i 5 cm höga klackar och försökte på alla sätt och vis stoppa mig själv men det slutade med att jag vred mig och sträckte ryggen åt helvete, så nu har jag j*vligt ont i min rygg. Men en kopp teh och ett litet försökt med att flirta med mamma så kanske hon kan massera mig ikväll, hihi. Nej nu ska jag faktsikt lägga mig ner och vila, har så jävla ont. Sen har jag ju träning imorgon och vill ju verkligen vara med, så bäst att ta det lugnt ikväll.

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback