2009-02-22 @ 16:27:31 | Vardagsliv

Som ni ser överskriften kanske ni förstår, men känner ändå att jag vill förklara mig.
Jag och Mor kom precis hem från att varit och hälsat på Mormor, som jag skrev tidigare skulle vi hälsa på Morfar också men vi kom på att han inte var hemma så vi åkte och handlade lite istället. Det vart massa baksaker (nu kommer vi till överskriften). Jag ska baka egna semlor, första gången och kanske den sista, det beror ju såklart på hur dem kommer smaka, haha. Men semlor ska det i alla fall bli.

Annars måste jag säga att dagen ser ganska trist ut, ska städa lite, ringa över Farmor och Lasse på fika ikväll, bestäma en dag då jag och Millan ska på bio. Sen vill jag träffa Jocke också, jösses jag vill mycket saker nu, men det löser sig. 


Oftast är det alltid en liten söt vän som vill vara med mig och blogga, idag är det Mumfie som är Linslusen för min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback