2009-02-09 @ 18:12:40 | Vardagsliv
Hej allijhopa, förlåt för en mycket dålig uppdatering men har varit uppe hos min syssling i helgen och det har blivit svårt att skriva. Men nu ska jag faktsikt lägga ner lite tid på bloggen.
Som ni kanske ser är bloggen fixad, jättefin måste jag säga och detta måste jag tacka min supersöta prinsessa Cissi "bjjork.blogg.se".

Idag har jag varit i skolan alltså inte något speciellt, förutom att vi fått våra svar till elevensval, jag är nu med i engelskagruppen, haha.. Sen fick vi svaret på matteprovet, mvg (a). Grattis till mig asså!
Nu är jag hemma hos Cissi och där är bland annat Alex, haha.  Men snart är det dax att ta min bitchbag och sticka till Kolsta tillsammans med Cissi och träna (men klenisen ska inte vara med för hon måste plugga och har delvis ont i axeln, dumma unge!)

Men när jag kommer hem så kommer jag kasta upp en massa bilder ifrån helgen och även berätta lite om den.
Pusshej allihopa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback