2009-02-25 @ 09:19:27 | Vardagsliv

Godmorgon! Idag ska jag fördriva dagen med att umgås med min vän Camilla, vi ska snart åka in till Märsta och shoppa lite smått, vem vet vad det kan bli för roligt? En blus vet jag i alla fall att jag vill ha, och ska leta förbrilt för att hitta den perfekta! Det är liksom dagens "måste, måste, måste" och att köpa ett nytt puder, har snott mammas i snart 2 veckors tid snart och hon verkar inte så jätteglad över den saken, förutom att hon då får sno mina parfymer hur mycket hon vill, så egentligen är det väll en ganska bra deal för hennes del, men ska nog köpa mig ett eget.

Dagen annars idag ser väll inte sådär jättespeciell ut, hoppas på en liten fest eller varför inte ett bio besök? Jag är seriöst aldrig på bio och borde verkligen släpa mig till en bio salong, men vi får se hur det blir. Alltid lika spännande.

Men nu ska jag och Millan ta en kopp te och en bit kladdkaka, sen ska vi bege oss in till Märsta.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Agnes

Sv:Haha ajdå .. Jag som hoppades på att det skulle bli bättre när man fyllt 15.

Jo .. Plocka ogräs åt Sigtuna Kommun? Haha mums.

2009-02-26 @ 12:33:37
URL: http://bbigdeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback