2009-02-10 @ 22:16:10 | Vardagsliv

Go'kväll kära vänner.
Dåligt bloggat av mig, och jag skäms över det tanke på att jag har ny header och allt. Men ska skärpa mig.
Och tänkte faktiskt inte dra så mycket om skolan idag, hade skola mellan 08:10-14:50 men smet runt klockan 14:10 för att jag och Millan skulle hinna med halvtåget till Väsby. Annars gick alla lektioner fram till lunch jättebra sen matten efter gick åt helvete för att jag vart så irriterad över en sak. Men den skippar vi att dra nu.

I Väsby skulle Millan shoppa lite smink, sen kolla efter en skinjacka. Medans jag skulle vara smakråd. Efter att vi kollat klart allt stack vi till ett fik och fikade lite snabbt innan tåget skulle gå. Egentligen var det meningen att vi skulle möta upp Micke i Rosersberg men hans buss var försenad så vi åkte direkt till Märsta istället. Jag fortsatte upp i industriområdet, till mammas jobb, sen begav oss vi hem.

Senare nu under kvällen har jag suttit uppe hos farmor och hjälpt henne med sitt nya mobilabredband, haha. Men nu är hon riktigt haj på internet, haha.

Nu har jag bestämt mig väl för att kolla på andra avenyn, ligger lite efter som sagt. Men ska nog hinna ikapp.

Imorgon är det skola sen åker jag hem för att sedan åka in på hovet för att kolla på Aik, kommer att bli kul faktiskt. Berättar mer om matchen imorgon för nu ska jag se på andra avenyn. 
 
Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback