2009-02-03 @ 19:14:18 | Vardagsliv
Idag tycker ja alla ska säga, "hej och välkommen hem  Sofia efter en slitsam dag!"
Okej kanske eN liten förklaring till detta utlåtande. det började med att jag försov mig som ni redan vet, och inte nog med det kom jag 20 minuter försent till skolan och inte till vilken lektion som helst utan, nationellaprovet i svenska del A. Ursch då skämdes jag faktiskt lite, men men jag överlevde och provet gick jättebra. Alla andra lektioner idag flöt på och jag lyckades faktsikt impa lite på min tekniklärare, haha. Frågan var varför har kärnkraftverken skorsten? Och som vanligt skulle alla killar svara med jättekomlicerade svar, sen till slut räcker Sofia upp handen och säger men dem har det ju bara för att det ska se snyggt ut, med en ironisk röst. Haha men duktig och blondin som man är så hade man rätt! Så detta tyder på att vi blondiner är mycket smarta! Bra jobbat Sofia!
Okej tillbaka till dagen, efter skolan gick jag och min vän Millan ut och fikade, en varm kopp choklad vart det, mycket smarrigt! Sen drog vi oss ner till stationen Millan skulle möta Micke och jag fick stå och vara social med Hjärner.
Nu efter skolan har jag bara varit hos min Farmor och umgåtts lite med henne och kom precis hem.
Nu ligger jag i min säg tillsammans med min misse pisse Elton och vi bloggar tillsammans :)

Har matteprov imorgon så borde ta tag i det nu, pusshej <33


"Choklad, det gör i alla fall mig glad."


"min bloggarvän Elton <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback