2009-02-14 @ 12:08:53 | Vardagsliv
Godmorgon allihopa, vaknade för ett tag sen och känner att kroppen absolut inte är med mig idag, haha.
Oj det var så otroligt länge sen jag bloggade men ska dra en lite snabb repa om hur jag haft det senaste tiden. Skolan rullar på fint nu, fick mitt MVG i matte nu, så jäkla glad över det. Haha annars ser väll allt ganska lika dant ut just nu.
Igår var jag faktsikt på fest, den vart verkligen jättelyckad och kul. Men ska nog dra ner lite på det goda för man mår så dåligt dagen efter, känner mig ur seg.

Idag har jag match, och tanken på hur min kropp ständigt jobbar emot mig idag, vet jag fan inte hur det ska gå, hha.
Men det löser sig nog! Ehm .. annars tror jag nog dagen blir ganska lugn kanske drar mig in till Märsta ikväll men inte helt säkert faktiskt, haha. Nu ska jag väcka Millan, Micke & Jimmy. Ni får ha det bra allihopa så bloggar jag efter min match igen. Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback