2009-02-20 @ 15:43:09 | Vardagsliv
Hej nu igen, dåligt bloggat igår men kan inte göra något åt saken nu.
För det andra hade jag en otroligt tråkig dag också, verkligen ingeting att berätta om.
Men nu tar jag allt i ett istället.
Igår efter en lång skoldag gick jag hem till Cissi och var med henne ett tag sen drog vi och tränade, sen var den dagen slut. ( Va, var det jag sa? En otroligt tråkig dag.)
Men till idag, ehm idag har jag i och för sig också gått i skolan men dagen har gått betydligt fortare och idag har man ju bara sätt fram emot sporlovet som nu väntar mig. Ikväll blir det nog bara chill kanske några vänner kommer förbi mig och gör sällskap, förhoppningsvis. Så det blir nog ganska skönt ikväll. Men på lördag väntar det sig nog en fest runt knuten så helgen blir nog ganska bra i alla fall.

Jag och Millan håller på att baka kladdkaka nu och klockan har ringt på "klar" så måste kolla om den läckerbiten är "klar".
Pusshej på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback