2009-02-02 @ 22:24:32 | Vardagsliv
Hallojsan ett sent inlägg av mig ikväll och en dålig uppdatering under dagen.
Anledningen till det är att jag åkte in till Märsta tidigt imorse eller tidigt och tidigt klockan 10:00 åkte jag in. Så dagen har varit att jag och Cissi gått omkring och letat sommarjobb och det har väll gott si sådär, men bättre än ingeting iaf.
Efter det drog vi ner till brödboden och köpte varsin semla som vi åkte hem till Cissi och frossade på framför en härlig film. Det slutade med att båda somnade och det var underbart skönt. När vi väl vaknat har vi försökt fixat Cissis blogg (Bjjork.blogg.se) Men det har inte gått något vidare, sidan har helt plötsligt blivit helt vit, mycket skumt :/ ?
Sen till slutet av dagen var jag i kolsta och tränade innebandy, en perfekt aslutning på dagen måste jag säga.
Nu ska jag ta och göra min SO läxa sen ska jag faktiskt försöka krypa mig ner till kojs.

Pusshej allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback