2009-02-26 @ 17:24:19 | Vardagsliv

Hej på er, ja som sagt det är fruktansvärt dåligt bloggat av mig den senaste dagen. Men det löser jag nu!
Idag vaknade jag väll tidigt, *suck* jag ville faktiskt sova, men nej det fick man inte. Jocke skulle med bussfan och jag skulle fixa några små saker i Märsta så det var bara glatt att stiga upp...
Efter att jag fixat mina *små saker* begav jag mig till Mammas jobb och vi var ute och lunchade tillsammans, sushi, helt underbart gott. Sen skjutsade Mamma av mig till Farmor, och han bara in och lägga mig i soffan så somnade jag. Men nu är jag på benen igen och Farmor har precis gjort vofflor till mig så jag är jättelycklig.


Men nu ska vi spela lite kort, och sen ska jag iväg och träna med Mamma.


P.S. Ikväll kommer det upp bilder från då vi grattade Micke och lite annat som hänt i veckan.


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback